Thursday, September 14, 2006

...


Τελεία. Τελεία. Κι άλλη μια, να γίνουν τρεις. Για όσα δεν είπα. Πάρε το μολύβι σου και ζωγράφισε γραμμούλες από πάνω. Να γίνουνε θαυμαστικά. Για όσα κατάλαβες.

Τελεία. Τέλος? Για κουνησέ την λίγο, πήγαινε την λιγο πιο πάνω. Άνω τελεία. Καλύτερα έτσι τελικά. Μη βάλεις κι άλλη, θα γίνουν άνω κάτω, και ποιος να τις μαζεύει μετα!

Τελεία κι άλλη μια κι άλλη παραπέρα. Θυμάσαι το παιχνίδι, ε? Ελα, ξεκίνα να τις ενώνεις. Με τη σειρά. Ξεκίνα, να δούμε τι θα βγεί.

Τελεία. Πιάσε τον τόνο και κάντον λιγο πιο κεί. Πάνω από το έψιλον άστον, μια χαρά είναι. Τέλεια. Τέλεια.

11 comments:

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Photo source: http://www.cwrl.utexas.edu/files/multiple_choice_1.JPG

Mantalena Parianos said...

Ακόμη δεν μπορώ να αποφασίσω αν παίζεις με πιο πολλή ευχέρεια τις λέξεις ή τις διαθέσεις... μπορεί και τις δυο.
Και αυτό ξέρεις, είναι μια ιδιότυπη αίσθηση ποίσης της πραγματικότητας που αντιλαμβάνεσαι... εσύ.
Ευχαριστούμε (αισθάνομαι ότι μιλάω εκ μέρους κι άλλων που σε διαβάζουν)

Να βάλω κι εγώ μια τελεία, και κάντην ότι θες;
Είσαι ΤέΛΕΙΑ.

Mantalena Parianos said...

*ποίησης της πραγματικότητας

Anonymous said...

ναι μανταλένα.. ακριβώς έτσι.

Anonymous said...

...
(Τρεις τελείες)

Για όσα θέλω να πω αλλά δεν βρίσκω λέξεις....

loveisadog said...

Πολλά όσα κατάλαβα Και δεν βάζω τελείες μονο κόμματα για να μπορω να συνεχίζω Και που και που (σπάνια βέβαια) συναντώ και κάποιο ε με τελεία Και για το τέλος ένα θαυμαστικό !

Υγ: απόλυτα σύμφωνς με τα λεγόμενά σου, μανταλένα

καλησπέρα

xryc agripnia said...

Θα ηθελα να ειμαι παιδακι στη δευτερα δημοτικου και να με αναγκασουν να μαθω αυτο το ποιημα απο εξω.Αληθεια.

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

*mantalena μου, τέλεια καθόλου. Σκέτη τελεία. Μια μικρή στρογγυλή κι ασήμαντη τελεία πάνω σε λευκό χαρτί. Με τις λέξεις, καμία ευχαίρια, απλά μ'αρέσει να τις 'ζωγραφίζω'. Οι διαθέσεις πάλι, μάλλον αυτές με παίζουν παρά εγώ.. Ποιήση της πραγματικότητας μου? χμμ.. Μια μικρή παραποίηση μάλλον θα έλεγα. Μικρή όμως. Κι ευτυχώς όχι εκποίηση.. ;)
Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά! :)

*deadend mind, :o) :*

*natalia, τα χώρεσες όλα, σε 3 τελείες μέσα...να, έτσι...

*Loveisadog, ............
[αφου δε βάζεις δικές σου, να έχεις να παίζεις ;) ]

*archive, κι εγώ πάντως παιδάκι στη δευτέρα δημοτικού είμαι. Ετσι αισθάνομαι τουλάχιστον. Εχω μπροστά μου ακόμη τόοοοσα να μάθω..! :)

GLOBAL said...

................................................................. είχα αφήσει και στον Λύκο μερικές, τις έχω εύκαιρες τις γαμημένες.

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Πιάσε μολυβάκι κι άρχισε να ενωνεις κι εσύ λοιπόν. Αντε να δουμε τι θα βγει

GLOBAL said...

θα βγει μια ευθεία γραμμή, σαν αυτές όταν η καρδιά ξεριζώνεται (εμ τι θες κι εσύ, με "έπιασε" Σαββατιάτικα, μην μου δίνεις σημασία).