Friday, June 09, 2006

???



Ερωτηματικά. Πολλά ερωτηματικά. Παντού γύρω μου. Έχουν καταλάβει το άδειο μου δωμάτιο. Ένα πλησιάζει απειλητικά και πάει να μου βγάλει το μάτι. Ένα άλλο έρχεται και με πιάνει από τον λαιμό. Ένα τρίτο μου βάζει τρικλοποδιά και σωριάζομαι στο πάτωμα. Ένα τεράστιο μέσα στο κεφάλι μου χτυπά δυνατά τα τοιχώματα του κρανίου μου, θέλει να το σπάσει. Ένα πάνω από το κεφάλι μου, κρέμεται από το ταβάνι και ταλαντεύεται. Έτοιμο είναι να μου ‘ρθει κατακούτελα και να με αποτελειώσει.

Να πεθάνεις από ένα ερωτηματικό! Πολύ σουρεάλ θάνατος! Θα έκανε αίσθηση πάντως, δε μπορείς να πεις... Θα το ‘γράφαν οι εφημερίδες, θα το ‘λεγε η τηλεόραση, το ραδιόφωνο… Θα είχα κι εγώ τα 10 λεπτά δημοσιότητας που μου αναλογούνε! Θα συλλαμβάνανε μετά το ματωμένο ερωτηματικό και θα το πηγαίνανε για ανάκριση. Θα του κάνανε ερωτήσεις. Πώς? Γιατί? κτλ. Χα! Ερωτήσεις στο ερωτηματικό? Σιγά μην πάρετε απάντηση. Δεν είναι συνηθισμένα ερωτηματικά αυτά. Τα ερωτηματικά – δολοφόνοι δεν έχουν ποτέ απαντήσεις!

4 comments:

άρχοντας Κώστας said...

καλή δύναμη σου εύχομαι.

tip: τα ερωτηματικά είναι εφτάψυχα

Alexandra said...

Είμαι μαζί σου. Τα ερωτηματικά μπορούν να σε αγχώσουν, να σε βασανίσουν, να σε ταλαιπωρούν για μήνες και χρόνια και τελικά να σε πνίξουν όπως χαρακτηριστικά λες.

Η μόνη λύση είναι να χαλαρώσει κάποιος, να μην κάνει τίποτα για λίγο καιρό και η απάντηση συνήθως έρχεται στις πιο άσχετες στιγμές, αρκεί να είμαστε ανοιχτοί...

φιλάκια
Α

Ο Καλος Λυκος said...

Και αν έχουν απαντήσεις, τις κρατάνε γιά πάρτη τους...σιγά μην απαντήσουν...

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

*Κωστή, εφτάψυχα δε λες τίποτα...

*Αλεξάνδρα, κανένα tip γι' αυτό το 'να χαλαρώσει κάποιος' ? Πως το κάνουμε?

*Λύκε, εκτός από εφτάψυχα, είναι και εγωιστικά τα γαμημένα ε? Σαν να χεις δίκιο..

*Deepest Blue, εμείς τον κάναμε σαν τα μούτρα μας τον κόσμο..Καλά να πάθουμε..