Monday, July 17, 2006


Μην κοιτάς μονάχα, Δες.
Μη φοβάσαι. Μη με φοβάσαι.
Φοβαται κανείς αυτό που δε γνωρίζει, κι αυτό που δε μπορεί να δει.
Τίποτα κρυφό, όλα στο φως. Όλα .
Διαφάνεια θα γίνω να μη βρίσκει χώρο πουθενά να σταθεί η αμφιβολία.
Ανοιξε τα μάτια σου - μια στιγμή αρκεί.
Να περάσει μια λωρίδα φως από την κόρη τους.
Και μαζί της κι εγώ.
Να φτάσω εκεί, πίσω από τα μάτια, στο κέντρο του εγκεφάλου σου.
Και μετά δείξε μου σε ποιά γωνιά να πάω να ακουμπήσω.
Δε θα κάνω φασαρία εκεί μέσα, έχει ήδη αρκετή.
Δε θα μιλώ καθόλου, δε θα σ’ενοχλώ, το υπόσχομαι.
Μου αρκεί μοναχα που θα στέκω σε μια γωνιά του μυαλού σου.
Στα σκοτεινά, κι ας με τρομάζει αυτό.
Θα τους παλέψω τους φόβους μου.
Οι ανασφάλειες μου δε θα με νικήσουν.
Εκεί στα σκοτεινά θα περιμένω.
Όσο χρειάζεται.
Μέχρι να καταλαγιάσει όλος αυτός ο θόρυβος, μέχρι η καταιγίδα να κοπάσει.
Μέχρι να σωπάσουν όλα εκεί μέσα και να μπορείς και πάλι να ακούσεις τη σκέψη μου
Χωρίς να πω κουβέντα...

7 comments:

Alexandra said...

Λίγο φως αν αφήσεις να περάσει, όλα μαλακώνουν, όλα γλυκαίνουν...

Serenity said...

Φως, διαφάνεια... τις λατρεύω αυτές τις λέξεις...

mortaki said...

Και αυτό το τραγουδάκι να παίζει στο background...
"Γιατί φοβάσαι τη σιωπή?
Είμαι δική σου στο'χω πει...
Με τη σιωπή μου σου μιλώ και σε φιλώ
κύμα τρελό μες το γυαλό..."

ps.Στα ποντιακά δεν το ξέρω... ;)

Dark_Morpheus said...

Βασικά στο background να παίζει το Σιωπή από Ξύλινα Σπαθιά...

candyblue said...

Μέχρι να σωπάσουν όλα εκεί μέσα και να μπορείς και πάλι να ακούσεις τη σκέψη μου
Χωρίς να πω κουβέντα...


Μου θύμησες τώρα κάτι που είχα γράψεισε παλιότερο ποστ:"Κάνω ένα μακροβούτι και απολαμβάνω την παχύρευστη σιωπή του νερού.Δε λατρεύεις τον ήχο της σιωπής μέσα στο νερό;"

και ΤΌΤΕ μου ειχες απαντήσει:2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

Εγώ κόλλησα στην έκφραση αυτή : 'παχύρευστη σιωπή του νερού'.
Πανέμορφη περιγραφή. Όντως παχύρευστη η σιωπή εκεί κάτω. Όπως και ο χρόνος. Αλλοι κανόνες εκεί,άλλη ζωή.
Τώρα σε ξαναβρίσκω πάλι εδώ στη δικιά σου σιωπή,κάπως έτσι.

2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said...

*Αλεξάνδρα, καμιά φορά τυφλώνει κι αυτό αν δεν προσέξεις.

*Serenity, ... :)

*Mortaki & Dark_Morpheus, εγώ αυτό βάζω να παίζει στο background.. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B0543EB03625CE22
Έτσι, δίχως λόγια..

*Candyblue, πάντα στις σιωπές θα με βρίσκεις..

Kallioph said...

υπέροχο